Przejdź do treści
Przejdź do stopki

Tigerstyle z Nigelem promują Kraków

Treść

"Miejsce, gdzie litery znaczą więcej niż cyfry, nuty i słowa są ważniejsze niż wyścig" - tak zaczyna się tekst piosenki z teledysku promującego Kraków i grudniowy finał mistrzostw świata DJ-ów IDA 2007, który odbędzie się w stolicy Małopolski. Klip trwa 190 sekund, występują w nim DJ-e Krime i Tigerstyle, artysta dancehall Mercedresu, klawiszowiec Jim Dunloop i skrzypek Nigel Kennedy. W teledysku widać symbole architektoniczne Krakowa, dekoracje związane z jubileuszem 750-lecia lokacji miasta oraz mural Silva Rerum, największe na świecie graffiti historyczne. Teledysk ma być dostępny na stronie onetu, potem będzie emitowany w MTV. Za kilka tygodni zostanie zareklamowany na portalu MySpace, jednej z najbardziej odwiedzanych witryn internetowych na świecie, i trafi do innych niż MTV telewizji. Prof. Czesław Dźwigaj, przewodniczący Rady Programowej Jubileuszu 750-lecia lokacji miasta Krakowa, twierdzi, że w podtekście teledysku znajduje się zachęta do przyjazdu do Krakowa. Jest adresowany do określonej grupy społecznej, ale profesor ma nadzieję, że wywoła on podobny rezonans jak słynna reklamówka z Syrenką i Neptunem na Rynku, o której było głośno latem tego roku. Tomasz Kubik z Agencji Zootechnika, która na zlecenie Urzędu Miasta Krakowa opracowała koncepcję teledysku, twierdzi, że klip - dzięki kolażowi różnych stylów muzycznych - dotrze do szerokiego grona na całym świecie. (GEG) "Dziennik Polski" 2007-10-02

Autor: wa

Tagi: nigel kenedy